пʼятницю, 9 квітня 2021 р.

Україні – здорова нація

 



Я не знаю більшої краси , ніж здоров’я.

Г.Гейне

7 квітня, щорічно відзначають Всесвітній день здоров'я, починаючи з 1948 року, саме тоді було засновано Всесвітню організацію охорони здоров'я в рамках ООН (ВООЗ).

Членами організації являються близько 200 держав світу. Цей день покликаний формувати у людей позитивне відношення до здорового способу життя, повсякденну турботу про збереження та зміцнення здоров’я. Здоров’я — це найвище благо, дароване людині природою. Без нього життя не може бути повноцінним і щасливим. Здоровим потрібно бути з раннього дитинства, добре здоров’я дається Богом та батьками, але зберігати його мусить кожен сам. Не можна розраховувати на те, що можна залишитися здоровим, зовсім не докладаючи до цього ніяких зусиль. Здоров’я в усі часи вважалося найвищою цінністю, що є важливою складовою активного творчого життя, радості та благополуччя людини. Купити здоров’я неможливо, тому його потрібно зберігати й зміцнювати.

У рамках відзначення Всесвітнього Дня здоров’я в бібліотеці був організований перегляд літератури « Здоров’я – стиль життя молоді».

Здоров‘я – це одна з головних умов досягнення успіху в житті. Бережіть його з молодих літ, зміцнюйте й примножуйте його. Не витрачайте даремно цей безцінний скарб, дарований природою.

Немає коментарів:

Дописати коментар

Примітка: лише член цього блогу може опублікувати коментар.