вівторок, 6 квітня 2021 р.

Калейдоскоп здоров’я

 


Сучасний  світ відкриває перед  нами  великі  можливості,  ми поспішаємо жити не замислюючись над тим, що іноді потрібно зупинитися, потурбуватися про себе, про своє життя, лише здорова людина відчуває себе повноцінною    особистістю, лише    здорова    людина    приносить    користь суспільству. Здоров'я - одна з основних умов щастя людини.

7 квітня міжнародне співтовариство відзначає Всесвітній день здоров'я. Це свято було засновано на честь створення Всесвітньої організації охорони здоров'я. Вперше святкування Всесвітнього дня здоров'я відбулося в 1950 році. Уже тоді глобальною ідеєю заходу була популяризація здорового способу життя і боротьба з поширенням різних захворювань. Відтоді заходи, що проводяться щороку в цей день, дозволяють ще раз голосно нагадати всім і кожному, що здоров’я – це безцінний скарб.

 «Доброго здоров’я!» -

так вітаються наші співвітчизники, а коли прощаються кажуть «Бувайте здорові!», тобто бажають здоров’я, практично ніколи не замислюються скільки сенсу закладено в цих словах. Згідно з даними вчених , здоров’я залежить від багатьох чинників: більше ніж 50% воно обумовлено способом життя людини, близько 40% -соціальними й природними умовами життя, 10 % становить спадковість. Геніальний лікар і філософ Давнього світу Гіппократ стверджував, що яка діяльність людини, такою вона і є, такі і її хвороби.

Заходи, що проводяться щороку в цей день, дозволяють ще раз голосно нагадати всім і кожному, що здоров’я – це безцінний скарб.

 Тож,  напередодні Всесвітнього дня здоров’я,  Шахворостівська сільська бібліотека ще раз нагадала про це, організувавши калейдоскоп здоров’я.

Здоров’я – це ніби пазл із трьох фрагментів; правильного харчування, особистої гігієни та спорту. Ось такий пазл і склався у книжкову виставку «Дбай про здоров’я», 


 яка допоможе вам зосередити свою увагу на питаннях здорового способу життя, викликати бажання і прагнення залишатися  здоровими на довгі роки. Сприяти формуванню стилю життя, в якому не має місця палінню, зловживання алкоголем, наркоманії. Про все це можна дізнатися познайомившись з літературою представленою на книжковій виставці – застереження «Шкідливі звички – шлях у безодню»


Визначним показником достатку кожної країни є здоров'я молодого покоління. 

Формувати у молодих користувачів уявлення про те, що здоров'я значною мірою залежить від нас самих, пропагувати здоровий спосіб життя, викликати прагнення зберігати та зміцнювати здоров'я,  бажання підтримувати його традиції допоможе книжкова виставка  «Здоровим бути модно». 


 Тут зібрано найцікавіший і найкорисніший матеріал з  фонду бібліотеки. Тут можна дізнатися як стати лідером і знайти власний стиль, дізнаєшся які види спорту зараз модні. Навчишся підбирати велосипед, ролики і скейтборд, дізнаєшся про правила харчування і ще багато, багато іншого.

Бережіть себе і свій організм, радійте життю, набувайте хороших звичок, привчайте себе до активного і здорового способу життя, будьте розумними і мудрими, впевнено крокуйте до «Країни Міцного Здоров'я» і пам'ятайте, що Ваше здоров'я - у Ваших руках

Наталія Шовкопляс, бібліотекар І категорії Шахворостівської сільської бібліотеки

Немає коментарів:

Дописати коментар

Примітка: лише член цього блогу може опублікувати коментар.