четвер, 10 липня 2014 р.

Іменини книжки: Пригодам Незнайка - 60


Привіт,  друзі!

Будьмо  знайомі:  я -  Незнайко  з  книги 
Миколи  Носова!
В  2014  році  книзі
«Пригоди  Незнайка  та  його  друзів»,
у  яку  я  потрапив,
виповнюється  60  років. 
Запрошую  тебе
відсвяткувати  зі  мною  іменини  книжки.

А  бібліотекарі  до  цієї  дати  видали інформаційний листок. 

                                           Юний друже! Будьмо знайомі:

                                            я - Незнайко  з книги Миколи Носова!

У 2014 році книзі  «Пригоди Незнайка та його друзів»,у яку я потрапив,виповнюється 60 років.

Запрошую тебе  відсвяткувати зі мною              іменини книжки.   Ти думаєш, це і мої іменини?

                     Ні! Ти помиляєшся!             

Мене, як і моїх побратимів малюків – ельфів,ще в 19 століттівигадав 

канадський письменник і художникПалмер Кокс. Російська письменниця

Анна Хвальсон зробила переклад книжки – комікса.

А Миколі Носову закортіло по-своєму переказати казку. Так і народилося Квіткове місто,

                 яке заселили ми, коротунчики.                                 

А тепер я познайомлю тебе з малюками, що живуть 
зі мною в будиночку
на вулиці Дзвіночків. 
Головний серед нас – Знайко.
Він знає все на світі,
бо багато читає. 
Коротунчик у білому халаті 
та ковпачку з китичкою –
Пілюлькін. 
Він усіх лікує. 
Механіка звуть Гвинтик, 
а його помічника
Шпунтик. 
Самий чемний серед нас 
Сахарин Сахаринович Сиропчик.
Він дуже любить 
газовану воду з сиропом. 
А ще тут мешкають:
мисливець Кулька з 
маленьким собачкою Булькою, 
художник Тюбик,
музикант Гусля, 
Поспішайко, 
Бурчун, Мовчун, 
Пончик,
 Розкидайко,
 два брати 
Мабутько й Либонько 
та я - малюк на ім’я Незнайко.
Ми розкажемо тобі про пригоди, які відбулися з нами. 
Тобі треба лише взяти до рук 
книжку – ювілярку. 

Немає коментарів:

Дописати коментар

Примітка: лише член цього блогу може опублікувати коментар.