четвер, 30 липня 2020 р.

«Світ наш, як роса…»



Сьогодні мені пощастило побувати в гостях у члена спілки письменників України, здібної художниці Олександри Круглікової.
Олександра Олександрівна народилась в селищі Комишня у відомій інтелігентній сім’ї. Навчалась у середній школі селища, яку успішно закінчила 1965 року. Потім був Харківський інститут радіоелектроніки. Працювала інженером - програмістом на підприємствах Баку і Харкова. Певний час жила у Києві. Друкуватися розпочала з 1988 року. Мала публікації у збірнику "Наука і культура"(1988), альманасі "Євшан - зілля", часописі "Світовид", окрема збірка "Краю-гаю не видала" вийшла в 1993 році. Зараз вона проживає у Комишні.
 Наше приємне знайомство відбулося в Миргородській центральній районній бібліотеці. Олександра Олександрівна великий поціновувач і знавець поезії, фонд нашої читальної зали приємно її здивував, і вона стала не тільки нашим частим гостем, а й другом. Потім в рамках клубу "Сучасник", ми влаштували вернісаж її робіт. 


Після невеликої перерви Олександра Олександрівна знов завітала у Миргород, а у мене відпустка, і я отримала люб'язну пропозицію зайти на чайок. І ось я в гостях!


 Враження незабутні. Аромат чудового  зеленого чаю змішувався із звучанням китайської музики. Ерудиція господині просто вражає! Йога, музика, поезія, і взагалі вся атмосфера гостинного будинку зачарувала. Люб’язна Олександра Олександрівна показала свої картини. 



Чесно кажучи у мене просто з'явилися «мурашки» по шкірі. Так багато картин в які художниця вклала свою енергетику ...
 Я дуже рада, що мені пощастило доторкнутися до чарівного світу Олександри Кругликової.

 Маргарита Каймакова, провідний бібліограф Миргородської ЦРБ

Немає коментарів:

Дописати коментар

Примітка: лише член цього блогу може опублікувати коментар.