середу, 22 січня 2020 р.

Як за кавою медіа грамотності навчалися…




Людина в сучасному світі постійно перебуває в полі впливу та тиску мас-медіа. У загальному медійному просторі їй дуже складно зберегти свою індивідуальність. Мас-медіа можуть впливати на спосіб життя, мислення, вчинки, переконання, можуть змінювати настрої, бажання та поведінку. З метою впливу на масову суспільну свідомість у медіапросторі використовуються маніпуляції, що здійснюють психологічний вплив на суспільство через передачу інформації засобами медіа. Потік дезінформації буквально нас заливає. Фабрики «Тролів» кожну хвилину запускають нову порцію фейків. Дуже важко розібратися де є правда, і де її немає. Тому питання медіа грамотності зараз стоїть на піку часу. Чим більше медіа грамотних людей в суспільстві, тим здоровіше саме суспільство в цілому.
          В рамках проекту «Підвищення рівня медіа грамотності в Полтавській та Луганський областях» 22 січня 2020 року в Миргородський центральній районній бібліотеці була організована медіа кав`ярня. 


В теплій дружній  атмосфері за філіжанкою запашної кави говорили про критичне споживання інформації, розвивали навички критичного мислення та навчалися виявляти фейки, бачити маніпуляцію. Наші відвідувачі ділились своїм життєвим досвідом, на своїх прикладах розповідали про дезінформацію жертвами якою стали вони або їхні знайомі. 



Після корисного спілкування були зроблені висновки, що інформацію, яка до нас потрапляє треба критично осмислювати, аналізувати та звертати увагу на джерела її надходження.
Час проведений в медіа кав`ярні пройшов швидко, корисно і дуже приємно.

                                    Маргарита Каймакова, провідний бібліограф Миргородської ЦРБ

Немає коментарів:

Дописати коментар

Примітка: лише член цього блогу може опублікувати коментар.