четвер, 13 квітня 2023 р.

 ДЕНЬ ЗДОРОВ'Я


У сучасному світі, безумовно, існує безліч чудових винаходів та технологій, віднайдено ліки від різних небезпечних для життя захворювань, але людство до цих пір не в змозі подолати емоційні розлади, внутрішні моральні та етичні порушення, те, що заважає нам жити повноцінним, сповненим сенсом життям.

Бо насправді здоров’я визначається не тільки фізичними показниками. Дух, душа, тіло — три складових здоров’я. Якщо вони гармонійно розвинені, то людина щаслива і здорова.

Про здоров’я саме у цьому контексті йшла мова на заході організованому Публічною бібліотекою ім. Д. Гурамішвілі Миргородської міської ради: «Про здоров’я треба знати, про здоров’я треба дбати».

На зустріч в якості лектора та співбесідника була запрошена

 Степанович Надія Іванівна - керівниця школи «Сахаджа йога», безмежно позитивна особистість та неймовірно цікава людина. І тому бесіда з нею, яку вела модератор заходу – бібліотекар читальної зали Публічної бібліотеки – Каймакова Маргарита, теж була надзвичайно цікавою та пізнавальною. 

Про те, як правильно прокидатися та які вправи робити, щоб день не був марним, які думки треба акумулювати в собі постійно, щоб бути успішним та самодостатнім, як правильно дихати, пити воду та скільки спати, розповідала пані Надія уважним слухачам.

 Ще багато про що говорили: і про чакри і про сприйняття світу та себе в світі і про медитаційні та духовні практики. Та найцікавішими були все ж таки практичні вправи. Присутнім було запропоновано віднайти у себе на тілі акупунктурі точки, при масажі яких можна зняти головний біль, втому, покращити кровообіг і, навіть... схуднути. Ще в програму входила зарядка для очей та, для самих сміливих - ходіння по битому склі (всі залишилися живі-здорові та задоволені).

Не оминули день Здоров’я і в Біликівській сільській бібліотеці. Для читачів була підготовлена виставка – заклик: «Бережіть своє здоров’я», на якій можна дізнатися про цілющі дії рослин, води, їжі, а також про таємничі місця України, де можна почерпнути здоров’я і довголіття.

«Ми є те, що ми їмо», – казав Гіппократ. З цим погоджуються у Кибинській сільській бібліотеці, тому тут була організована виставка – інструктаж: «Здоров’я – не все, але без нього все – ніщо». Як впливає харчування на наше самопочуття, які продукти харчування можуть викликати алергію, спірні питання різних дієт та міфи про дієтичні добавки – книги про все це були представлені на виставці.

Виявляється про самі прозаїчні речі можна говорити цікаво та весело. В цьому переконалися маленькі відвідувачі Хомутецької сільської бібліотеки. Тут була проведена абетка здоров’я: «Про здоров’я треба знати, про здоров’я треба дбати». Тести, ігри, мультфільми, вправи на увагу та пильність – все це та багато іншого створили для малечі гарний настрій. 

«Ваше здоров’я у ваших руках» - кожен з нас, безумовно чув цей вислів, проте людина сьогодні звикла сподіватися не на захисні сили свого організму, а на могутність медицини. Проте академік Амосов стверджував: «Щоб бути здоровим, потрібні власні зусилля, постійні і значні. Замінити їх не можна нічим». І було б добре, якби ці слова стали лейтмотивом життя кожної людини.

Немає коментарів:

Дописати коментар

Примітка: лише член цього блогу може опублікувати коментар.